marți, 2 noiembrie 2010

...Am gasit fericirea alaturi de tine. Fericirea mea esti TU; tu cand ma alinti, tu cand ma certi, tu cand ma saruti, tu cand ma iubesti...
TE IUBESC de un infinit de universuri si inca unul... 
Privindu-te cateva minute e destul pentru a-mi umple zilele de ganduri si noptile de vise. Cerul meu se impodobeste cu stele noapte si padurile infloresc dimineata cand tu esti cu mine... O dorinta care trece de orice prapastie, de orice obstacol, ma va lega mereu de tine, de privirile tale, de mangaierea ta... E ceva ce a trecut dincolo de real, ceva ce a crescut in spatele fricii, ceva ce m-a facut sa-mi pierd prejudecatile sau mandria, ceva ce arde inauntrul meu, transformandu-mi viata intr-o lumanare care se stinge usor... Acel ceva e minunea ce ne face sa tresarim cand suntem impreuna, sa ne trezim in zori unul cu gandul la celalalt...
Sufletul tau sigur e la fel de poetic ca si frumusetea-ti, iar visele tale cu siguranta sunt la fel de minunate ca si privirile tale... Pentru ce oare existentele noastre, care s-au amestecat in prima lor aurora, s-ar desparti ele inainte de a ajunge la mijlocul zilei lor? In felul meu, in exactitatea fiintei mele, nu pot spune daca lumea va accepta vreodata o iubire care sa-i depaseasca limitele... iubirea noastra...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu