joi, 10 noiembrie 2011

CAND 'OI MAI IMBATRANII...de Rodica Botan


Cind 'oi mai imbatrinii,
Ma mut sigur la copii!
Vreau sa-i bucur, sa-i distrez,
Sa le-ntorc ce datorez!
Toate bucuriile, toate magariile,
Toate zilele cu soare,
Toate zilele cu nor…
Si-are maica multe-n stor!

Si abia de pot sa suflu,
Si abia de pot sa tin,
Gindurile care-mi vin!
Cu creioane si cu pix,
Pe pereti am sa scriu X!
Pe covoarele de soi,
O sa intru cu noroi…
…Iau galonul cu laptic,
Pun la gura cite-un pic,
Si-am sa vin sa-l pun `napoi,
Tocma-n ziua de apoi!

Si cind 'oi mai imbatrinii…
Hi,…hi…hi…
Ma mut sigur la copii!

Si cu gindul tot la ei,
Beau la apa si apoi,
Pe masute, pe covor,
Pe afara, pe pridvor,
Las pahare peste tot!
…Daca stau si ma socot,
Is…batrina, si nu pot!
…Sau mai uit si eu…si ce-i?
Doar spun “sorry”…everyday!!!
“Sorry”-i leac pe orice rana!
“Sorry”-i scuza universala!
Tot asa, udind gitlejul,
Cat pricina si prilejul!
Ca las urme c-am baut,
Cind de fiecare data,
Si cu fiecare strop,
Dintr-un alt pahar ma-ndop!
Si beau intr-una, beau de zor,
C-am aflat…c-asa nu mor!
Nu rideti! Ca-i de gindit!
Cam asa , cu ani in urma,
Duceam viata grea de sluga…
Si zbieram: “Iara e plin,
Mi-ati facut viata un chin!”

Si cind 'or mai imbatrinii,
Toate astea le-or plati!
Si-am sa ma invit la altii!
Si-am sa-i chem pe ei la noi!
Si mi-oi chema toti prietenii!
Si-am sa tin contact cu lumea!
Si-am sa chem la telefon,
Pin` n-o sa mai aiba ton!
Numa` long distance si des…
Ca nu prea am inteles,
Ca-i pe bani si ca se-aduna!
…Ca pe vremuri nu era
O problem-asa de grea,
Cand platea mamica bilul…
Era tare simplu dilul!

Si incet trecea furtuna,
Si purtam cu mine-un dor…
Sa fac o baie si sa mor!
Cand, sub dus, cu capu-n spuma,
Ma trezesc cu-o alta gluma…
Cand, ca un dusman siret,
Apa-i rece-n robinet!
Vreau sa-mi spuneti, fiti cinstiti,
Trebuie ca v-amintiti!
Cam de cate zeci de ori,
Ati sfirsit baia-n fiori?

Si cand 'oi mai imbatrinii,
Ma mut sigur la copii!

Si-am sa fiu prima la baie!
'Oi cinta, m-oi balacii,
Sia-pa calda…n-o mai fii!
Oh, da stati numa un pic,
Ca de tron mi-am amintit,
Si de sulul de hirtie,
Sau vreo alta jucarie…
Am sa-l umplu pina sus!
Le mai fac o bucurie!!!
Numarul la Roto-Rooter
Ca pe apa o sa-l stie!

Si cind 'oi mai imbatrinii,
'Oi minca pe infundate,
Si-oi dormii pe saturate!
O…cind 'oi imbatrinii,
Ma mut sigur la copii!

Si-am sa cer sa-mbrac tot nou!
Ba pantofi, ba caciulita,
Ba un sfetar cu fundita,
De la Macy’s si Norstrom!
Ca doar si eu sint tot om,
Si-s in drepturi…si-altii au!!!
Si-apoi tot in casa stau!!!
Vreau sa ies afar’ mai des,
Ca de-atita stat…am stress!!!
Cand 'or fi pe telefon,
Iau la rind toti cabinetii…
Aragazul, vreun buton,
Frigiderul, robinetii…
Oooooo
Si-n sfirsit…cand m-oi culca,
Vreau sa-mi cinte…muzica!
Populara…Ce placere…
(Mi-amintesc de zile grele,
Si de galagii tirzii…)
Si vreau sa-mi cinte…Latareata…
Volum maxim, ciocanele,
De amar si de durere!
…Pina vine dimineata!!!
…Si-or pleca …distrati la lucru…
Plini de-o dulce bucurie…
Si le-oi zice:…”Dragii mei
Mi-a venit acu’ si mie,
Rindul la…copilarie.”
Si cand om mai imbatrinii…
Hai sa stam toti la copii!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu