miercuri, 12 ianuarie 2011

BOTEZUL VAZUT DE BEBELUS

Ora
> 14.00. Multă lume în
> casă. Mama s-a coafat, tata are un soi de şervet verde
> legat de gât, cam ca babeţica mea, dar mai îngust. Arată
> caraghios, am râs de el. Bietul tata, crede că râd de
> fapt cu el. Oricum, suspect de multă agitaţie. Presimt că
> e în legătură cu mine. Ia să stau treaz. Nu, mamă, nu
> vreau să dorm şi nici să mănânc. Voi îmi pregătiţi
> ceva.
> Ora 15.00. Au mai venit şi alţii. Vorbesc tare, râd. Din
> când în când se apleacă şi mă gâdilă. Ăsta-i un
> obicei tâmpit - ce, ne cunoaştem? Pe voi vă gâdilă
> necunoscuţii în dormitor? Ia să plâng niţel, poate mă
> ia mama-n
>  braţe şi scap. Deci trag aer în piept, deschid
> gura şi…
> Ora 15.45. Presupun
> c-am adormit. Adică trebuie să fi dormit, nu? că acuma m-au
> trezit. Ce mitocani… Bă, dormeam, da? Ce mă trambalaţi
> atâta? Na, că acum a apucat-o pe mama cheful să mă
> schimbe. Femeie, tu pe ce lume eşti? Lasă-mă-n pace să
> dorm! Ia să tragem aer în piept…
> Ora 16.15. Credeţi că am chef de plimbare? Adică, zău,
> vă imaginaţi că asta vrea omu’ sâmbătă după-amiază
> pe la patru, să se dea cu maşina? Şi acum ne şi
> întoarcem, că cică au uitat un certificat de naştere.
> Asta mi se pare o prostie - ce, aveţi nevoie de dovezi că
> m-am născut? nu
>  urlu suficient de tare aici? Nu pricepeţi? Vreau
> aaa-caaa-săăăă, la mine-n paaaat!
> Ora 16.30.. Oooo, ce de luminiţe-n camera asta! Şi ce
> tavan înalt! Miroase cam naşpa, n-ar strica o curăţenie
> generală, dar dacă n-au ferestre, nici n-ai ce să
> speri… Uite-i şi pe tipii ăştia, umblă-n rochii aurii
> cu mâneci negre, doi bărboşi… na că unul a pus mâna
> pe mine - ia gheara, bă naşpetule, ce-i cu manierele
> astea?
> Ora 16.40. Cântă - sau aşa cred ei. Mama
> e
> Carmina Burana pe lângă
> ăştia. Aloouu, mă blues brothers, mai încet că nu mă
> mai aud gândind! Mă ţine-n braţe o tanti, habar n-am
> cine e, ăia rag de mama focului, e cam multă lume în
> spate, e şi  oală mare în stânga, o masă… Cred
> că ăştia vor să mă mănânce. Băi, trebuie să scap
> de-aici imediat. Mama! Maaaaa-maaaaa!
> Cât mai tare: MAAAA-MMMAAAAAA!
> Ora 16.50. Urlu în continuare.
> Pân-aici mi-a fost, nu mai scap. Mama
> e cu ei, clar, în loc să mă scape din beleaua asta
> îngrozitoare (în care tot ea m-a băgat,
>  dacă e să mă gândesc), a vent să-mi dea suzeta.
> Suzeta? De-asta crezi tu, mamă, că am nevoie acum? Ia-mă
> de-aici, nu-i vezi p-ăştia ce-mi
> pregătesc? Ce
> trădătoare… Nu m-aş fi aşteptat la aşa ceva tocmai
> din partea ei.
> Ora 17.00. Tanti m-a pasat la nenea, dar tot în spatele
> bărboşilor stau. Ăia fac vrăjitorii peste cartea de
> bucate, lumea îi aprobă cu gesturi stranii. În oala aia e
> apă, m-am prins. Nu văd de-aici dacă e vreun morcov şi
> niscaiva păstârnac înăuntru, dar n-am nici o-ndoială.
> Cred că mă fac ciorbă. Am încurcat-o rău de tot. Cred
> c-am şi răguşit, dar nu mă las - cineva trebuie să mă
> salveze şi pe mine. Cineva, oricine,
> ajutor!
> Ora 17.05. Nenea face avioane cu mine. Ce truc vechi,
> suckere, nu mă păcăleşti.
> Ora 17.10. Nenea face avioane cu mitraliere şi cu
> bombe. Am tăcut, fazanul crede că datorită lui.
> Aiurea, nu m-am resemnat, doar îmi conserv puterile magice.
> Când or vrea să m-arunce-n oală, o să-mi iau zborul
> şi-o să le dau cu tifla din turlă. Roadeţi-vă unghiile,
> na, canibalilor.
> Ora 17.15. Gata,
> pân-aici mi-a fost. M-au luat pe sus, m-au pus pe masă, m-au dezbrăcat.
> Pentru o clipă am ajuns pe burtă, dar puterile magice n-au
> acţionat, n-am putut s-o şterg, deşi am
> încercat. Acum m-a luat bărbosul nr. 1 şi
> mă duce spre oală. Acum, ajutor acum! Bă, nu mă
> băga-năuntru, bă, stai aşa…
> Ora 17..15. WHOA! S-a răzgândit, uite-l
> că mă scoate. Stai să ţip.
> Ora 17.15. Nu, iar mă bagă-n
> oală. Mă, nebunule,
> termină!
> Ora 17.15. Iar m-a scos. Devine
> ridicol.
> Nici nu ştiu
>  dacă vrea să mă înece pe bune, că mă ţine de nas
> şi gură. Poate vrea să mă sufoce? Mă deşteptule, tu
> respiri cumva pe alte găuri?
> Ora 17.15. Dacă mai face asta încă o dată, pe bune
> dacă nu fac şi eu ceva pe el. Măcar atât. Ia, că mă
> ţine deasupra oalei, să mă scurg. Ce înapoiaţi… de
> prosoape n-aţi auzit?
> Ora 17..20. Credeam c-am scăpat, că s-au îndurat.. M-au
> luat de la oloi, m-au îmbrăcat la loc, dar m-au dat şi cu
> ulei şi tot lui nenea ăla m-au livrat şi ăla merge cu
> bărboşii într-o cameră secretă. Acolo o fi tigaia,
> poate nu mai vor ciorbă. Unde duceţi voi copiii mici, mă
> nenorociţilor? Ia să urlu un pic, poate
>  atrag atenţia cuiva, deşi ăştia-s clar vorbiţi între
> ei.. Las’că scap eu şi vă dau pe mâna Poliţiei!
> Ora 17.25. Nu trebuia să urlu. Mi-au băgat pe gât droguri
> cu linguriţa. Se-nvârte tot, mă ţin de bărbie
> să-nghit. Am reuşit să scuip un pic, dar bărbosul s-a
> ferit, e clar că are experienţă,
> pezevenghiul. În schimb, fraierul care mă ţine strâns în braţe e
> începător. Acum are o amintire de la mine pe rever.
> Ora 17.30. Dhhroglgul ăla îşşşi mmfaşeee emfectul…
> mmmmhhhmmm… mi-e somn. Tu, trecătorule, dacă citeşti
> asta, să ştii că m-am luptat ca un bărbat şi-am fost
> învins mişeleşte. Adio şi să vă stau în gât.
> Ora 18.00. M-am trezit din
> nou. Sunt viu, întreg.. Nu ştiu cum
> am scăpat, dar încă un botez nu mai suport. Băi,
> deştepţilor, sper că nu vă mai vine vreo idee
> săptămâna viitoare.
> Femeie, ia scoate sutienul şi
> fă-te-ncoa. N-am uitat că m-ai trădat acolo, dar acum
>  am nevoie de tine. Mi-e
> foame!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu