** Elicea e doar un ventilator mare, montat in fata avionului ca sa il racoreasca pe pilot.
Cand se opreste, se poate vedea cum pilotul incepe sa transpire.
** O aterizare buna e aceea dupa care poti pleca pe picioarele tale.
O aterizare excelenta e aceea dupa care se mai poate utiliza si avionul.
** Ca incepator, pornesti cu un sac mare plin de noroc si un sac mare gol de experienta.
Smecheria este sa umpli sacul de experienta inainte sa ti se goleasca sacul cu noroc.
** Invata din greselile altora.
Nu o sa traiesti atat de mult incat sa le faci tu pe toate!
** E mai bine sa fii aici jos si sa vrei sa fii acolo sus,
decat sa fii acolo sus si sa iti doresti sa fi fost aici jos.
** Decolarea e optionala.
Aterizarea insa e obligatorie.
** Gandirea corecta vine din experienta.
Din nefericire experienta vine din gandirea gresita.
** Zborul nu e periculos.
Periculos e sa te prabusesti.
** Singurul caz in care ai prea mult combustibil e atunci cand esti in flacari.
** Cand esti in incurcatura (nu stii ce sa faci) mentine altitudinea.
Nimeni nu s-a ciocnit de cer.
** Daca impingi mansa, casele devin mai mari.
Daca tragi de mansa, casele se fac mai mici;
asta daca nu tragi in continuare pana cand ele devin mari din nou.
** Elicopterele nu pot sa zboare,
dar sunt asa de urate incat pamantul le respinge.
** Poti sa afli daca ai aterizat cu rotile in sus, daca trebuie sa turezi motorul la maxim ca sa ajungi la locul de parcare.
** Probabilitatea supravietuirii este invers proportionala cu unghiul de sosire.
Cu cat unghiul e mai mare, cu atat probabilitatea supravietuirii e mai mica si invers.
** Stati afara din nori.
Linia argintie de care se tot vorbeste poate fi un alt avion care vine din sens opus.
Surse demne de incredere relateaza ca muntii obisnuiesc sa se ascunda si ei in nori.
** Incearca mereu sa mentii semnul egal intre numarul de decolari si numarul de aterizari.
** Aminteste-ti ca forta gravitationala nu e doar o idee buna.
E o lege: si nu se refera doar la mere.
** Niciodata sa nu lasi un avion sa te duca undeva unde mintea ta nu a fost cu cinci minute inainte.
** Daca tot ce poti vedea prin cupola (parbriz) este pamantul care se invarte si tot ce poti auzi sunt strigatele de disperare ale pasagerilor, inseamna ca lucrurile nu sunt tocmai cum ar trebui sa fie.
** O aterizare buna e aceea dupa care poti pleca pe picioarele tale.
O aterizare excelenta e aceea dupa care se mai poate utiliza si avionul.
** Ca incepator, pornesti cu un sac mare plin de noroc si un sac mare gol de experienta.
Smecheria este sa umpli sacul de experienta inainte sa ti se goleasca sacul cu noroc.
** Invata din greselile altora.
Nu o sa traiesti atat de mult incat sa le faci tu pe toate!
** E mai bine sa fii aici jos si sa vrei sa fii acolo sus,
decat sa fii acolo sus si sa iti doresti sa fi fost aici jos.
** Decolarea e optionala.
Aterizarea insa e obligatorie.
** Gandirea corecta vine din experienta.
Din nefericire experienta vine din gandirea gresita.
** Zborul nu e periculos.
Periculos e sa te prabusesti.
** Singurul caz in care ai prea mult combustibil e atunci cand esti in flacari.
** Cand esti in incurcatura (nu stii ce sa faci) mentine altitudinea.
Nimeni nu s-a ciocnit de cer.
** Daca impingi mansa, casele devin mai mari.
Daca tragi de mansa, casele se fac mai mici;
asta daca nu tragi in continuare pana cand ele devin mari din nou.
** Elicopterele nu pot sa zboare,
dar sunt asa de urate incat pamantul le respinge.
** Poti sa afli daca ai aterizat cu rotile in sus, daca trebuie sa turezi motorul la maxim ca sa ajungi la locul de parcare.
** Probabilitatea supravietuirii este invers proportionala cu unghiul de sosire.
Cu cat unghiul e mai mare, cu atat probabilitatea supravietuirii e mai mica si invers.
** Stati afara din nori.
Linia argintie de care se tot vorbeste poate fi un alt avion care vine din sens opus.
Surse demne de incredere relateaza ca muntii obisnuiesc sa se ascunda si ei in nori.
** Incearca mereu sa mentii semnul egal intre numarul de decolari si numarul de aterizari.
** Aminteste-ti ca forta gravitationala nu e doar o idee buna.
E o lege: si nu se refera doar la mere.
** Niciodata sa nu lasi un avion sa te duca undeva unde mintea ta nu a fost cu cinci minute inainte.
** Daca tot ce poti vedea prin cupola (parbriz) este pamantul care se invarte si tot ce poti auzi sunt strigatele de disperare ale pasagerilor, inseamna ca lucrurile nu sunt tocmai cum ar trebui sa fie.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu