miercuri, 23 februarie 2011

Am invatat...

…am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca...tot ce poti face este sa fi o persoana iubita,restul depinde de ceilalti...
...am invatzat ca oricat mi`ar pasa mie...altora s`ar putea sa nu le pese...
...am invatat ca dureaza ani sa castigi incredere si doar cateva secunde s`o pierzi...
...am invatzat ca nu conteaza CE ai in viatza,ci PE CINE...
...am mai invatat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce pot altii mai bine sa faca...ci cu ceea ce poti sa faci tu...
...am invatat ca nu conteaza ceea ce li se intampla oamenilor...ci conteaza ceea ce pot eu sa fac pentru a rezolva...
...am invatat ca oricum ai taia...orice lucru are 2 fetze...
...am invatzat ca trebuie sa te desparti de cei dragi cu cuvinte calde...s`ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi...
...am invatat ca poti continua inca mult timp dupa ce ai spus ca NU MAI POTI...
...am invatat ca eroii sunt cei care fac ce trebuie,cand trebuie,indiferent de consecinte...
...am invatat ca at cand sunt suparata am DREPTUL sa fiu suparata,dar nu am dreptul sa fiu si rea...
...am invatat ca prietenia adevarata continua sa existe chiar si la distantza,iar asta e valabil si pentru iubirea adevarata...
...am invatat ca,daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul...
...am invatat ca indiferent cat de bun iti este un prieten oricum te va rani din cand in cand,iar tu trebuie sa`l ierti pentru asta...
...am invatat ca nu este totdeauna de ajuns sa fi iertata de altii,cateodata trebuie sa inveti sa te ierti pe tine insuti...
...am invatat ca indiferent cat de mult suferi,lumea nu se va opri pentru durerea ta...
...am invatat ca oamenii la care tii cel mai mult,iti sunt luati prea repede...
...am invatat sa iubesc,ca sa pot fi iubita ..
...am invatat ca o persoana care este draguta cu tine,dar se poarta urat cu chelnerul,NU este o persoana draguta....
...am invatat ca cel mai bine e sa fi om,nu sa te gandesti mereu cum sa profiti de unul sau de altul...
...am invatat ca daca vrei sa ai ceva trebuie sa lupti si sa mergi inainte fara sa te uiti,sa ceri aprobarea celor din jur...
...am invatat sa ma bucur de fiecare zi ca si cum ar fi ultima...
...am invatat ca increderea se castiga...
...am invatat sa accept...
...am invatat sa traiesc...
...am invatat ca daca`i ajutzi pe altii din tot sufletul,primesti inzecit inapoi...
...Intelept este acela care traieste in fiecare zi ca si cum in fiecare zi si in fiecare ceas ar putea sa moara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu