duminică, 13 februarie 2011

bancuri cu evrei

La NASA soseste un OZN acoperit complet cu aur. Din el coboara un   extraterestru mic, verde, dar cu antenele din aur.Este luat la intrebari, cercetat:
  - De unde vii tu?
 
- De pe Marte.
  - Si toti aveti acolo farfurii zburatoare din aur?
  - Da.
  - Shi toti aveti acolo antene din aur?
  La care extraterestrul:
  - Nuuu, numai noi, evreii...

****************************************
  Doi evrei au magazinele alimentare vis-a-vis. Intr-o zi apare la  primul afisat ca are zahar de vânzare cu 3000 lei/kg.
 A doua zi   celalalt se infurie si pune un afis pe care apare 2800 lei/kg. A
  treia zi primul pune din nou un pret mai bun: 2600 lei/kg. A patra  zi al doilea afiseaza un pret de 2400 lei/kg. In sfârsit in a cincea  zi primul se duce in pravalia celui de-al doilea.
  -Dar, ia spune cum poti sa scazi pretul in asa hal ca vom da  faliment amândoi ! Noi luam zaharul cu 2450! 
-Eu nu cred ca voi da faliment pentru ca nici nu am zahar de vânzare!!!
***************************************
    Un evreu se afla pe patul de moarte si-i spune singurului sau fiu:
  - Isaac, mai am putin si mor si vreau sa stii ca cele 7 vile, 3
  blocuri, 30 de taxiuri, fabrica de imbracaminte, cele 2 ferme, 8
  magazine, bijuteriile, titlurile bancare, valorile, sculpturile...
 
- Da, tata, stiu, mi le lasi?
  - Nuuu, ti le vând ieftin, foarte ieftin!!!
********************************************
  Un american, un neamt, un evreu si un negru prin padure..
Cade o
  omida pe american acesta o arunca pe neamt, neamtul pe evreu, evreul
  pe negru; negrul o ia si o manânca.
  Cade alta omida pe american. O arunca pe neamt, neamtul pe evreu,
  iar evreul spre negru:
  - Cât dai pe o omida?!
***************************************
  Domnul Schlesinger venea spre casa la 3 dimineata. La 50 de metri
  venea spre el un alt om.. Neavând ce face incepe sa se gândeasca:
  De la servici nu vine ca-i prea tarziu. La servici nu merge ca-i
  prea devreme. Atunci vine de la curve.
  Dar in orasul asta, sunt doar trei curve: Rachela, Ella si
  nevasta-mea..
  De la Rachela vin eu. Ella e in spital cu sifilis. Atunci vine de la
  nevasta-mea.
Dar la nevasta-mea merg doar trei oameni:
  Eu, dar eu sunt aici.
  Seful meu, dar nu e el, caci il cunosc.
  Si domnul Goldstein pe care nu il cunosc.
  Se apropie de omul care venea spre el, trei pasi, doi, unul si spune:
  - Buna dimineata domnule Goldstein!
  - Buna dimineata, dar de unde ma cunoasteti?
  - Eh.... judecata logica...
**************************************************.
   Cica Itzic si Rashela aveau 10 copii. Nu mai aveau destula mâncare
  sa dea la toti puradeii asa ca s-a gândit Itzic sa faca economie in
  familie.
  Intr-o seara si-a adunat plozii si le-a zis:
  - Bai, care nu manânca asta-seara primeste 5000 de shekeli.
  Aia urla de fericire, si sar sa-si primeasca banii. Se culca
  nemâncati si asteapta cu infrigurare dejunul de a doua zi dimineata.
  A doua zi puradeii fug la Itzic sa ceara de mâncare. Itzic sta un
  pic, se gândeste si zice:
  -Eh, acum cine vrea sa manânce, da cei 5000 de shekeli înapoi...
*************************************************
  Itic si Shtrul erau prieteni. Moare Shtrul. Itic se duce la mica
  publicitate sa dea un anunt. Scrie: "Shtrul mort".
  Functionara îi spune:
  - Oricum se taxeaza pe minimum 4 cuvinte.
  Itic se gândeste si scrie: "Strul mort. Vând Trabant"...
************************************************
  Invatatoarea la scoala, organizeaza un concurs care are ca premiu o
  cutie mare de bomboane..
  - Cine stie care a fost omul despre care s-a vorbit cel mai mult
  de-a lungul istoriei?
  Ionel:
  - Lady "D"
  - Da Ionel, si Lady "D" a fost un personaj cunoscut dar nu despre ea
  este vorba.. Altcineva!
  Maria:
  - Bill Clinton!
  - Intr-adevar Bill Clinton este un personaj cunoscut, a fost
  presedintele celei mai puternice tari din lume, dar nu despre el
  este vorba..
  Itic:
  - Iisus Hristos!
  - Bravo mai Itic! Asa este. Totusi spune-mi si mie de când pâna când
  tu stii de Iisus Hristos. Parca voi sunteti cu Moise?
  - Moise e Moise, business is business!!!
*********************************************
 
  Un evreu in Manhattan la volan, învârtindu-se in jurul buildingului
  unde in 5 min. urma sa semneze contractul vietii lui, disperat ca nu
  gaseste un loc de parcare.
Ridica ochii spre cer si spune:
  - Doamne, te rog gaseste-mi un loc de parcare ca sâmbata vin la
  sinagoga si donez 2-3 mii de $. Trec 2-3 min, nimic.. Ridica din nou
  ochii spre cer:
  - Doamne , te rog din suflet, fa-mi rost de un loc de parcare ca vin
  sâmbata la sinagoga si donez 5-6 mii, 8 mii nu mai conteaza suma,
  doar ajuta-ma cu un loc de parcare.. Moment în care o masina parcata
  mai in fata, iese de pe locul de parcare, omul nostru face volan
  drepata, intra in parcare, ridica ochii spre cer si spune:
  - Doamne, nu mai e nevoie, mersi frumos, dar s-a rezolvat!
***********************************************
    Cica, un evreu moare si ajunge in rai si merge la Dumnezeu si spune:
  - Doamne, vreau sa ma primesti in rai!
 
- Bine mai, dar ce-ai facut tu ca sa te primesc in rai?
 
- Am dat un leu la un cersetor!
  - Bine, dar nu-i de ajuns!
Ce ai mai facut?
  - Am mai dat un leu la un cersetor!
 
- Bai, bravo, dar nu-i destul, ti-am mai spus.
 
- Doamne, Doamne, dar am mai dat un leu la un cersetor!
 
- Petre, da-i lu' asta 3 lei si da-l nabii afara!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu