miercuri, 2 februarie 2011

Smile :)


La al 200-lea congres al PDL, Basescu, garbovit de ani si plictisit de povara puterii, se adreseaza participantilor:
- Dragii mei, eu… eu m-am hotarat sa renunt. Propun sa fie aleasa in locul meu prietena mea, Elena!
- Huooo! Huooo!
- Atunci propun sa ma inlocuiasca la presedintie prietenul meu, Boc.
- Huooo! Huooo!
- Smecherilor!!! Stiam eu ca tot pe mine ma vreti!!!
***
-Cum se spune in engleza: sotia a luat copiii si a plecat pentru o saptamana in vizita la soacra?
-YES!!!
***
- Imaginează-ţi! Soţia mea a născut în autobuz, într-o aglomeraţie infernala!
- Asta nu-i nimic. A mea, în aceleaşi condiţii, a rămas însărcinată!
***
Un tip soseste la birou cu un ochi umflat.
- Te-ai lovit undeva? il intraba un coleg.
- Nu! Stii…sotia mea…
- Bine dar stiam ca sotia ta e plecata la mama ei?
- Si eu stiam la fel…
***
Profesoara le vorbeste copiilor despre SIDA:
- Stiti, SIDA se poate lua prin contact el-ea, ea-ea, el-el.
In spatele clasei, Bulă ridica mâna.
- Ce e Bulă? intreaba profesoara.
- Vroiam sa stiu daca este vreun pericol la contactul EU-EU ..
***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu